Så kul att du tog dig tid att kontakta oss! Har du frågor om din beställning? Ta först en titt på våra vanliga frågor nedan, svaret kanske redan finns där. Om du inte hittar svaret, tveka inte att kontakta oss med kontaktuppgifterna längst ner på denna sida.
1. Var är mitt paket?
Efter att du har lagt din beställning tar det 1-2 dagar att behandla din beställning och 4-6 dagar för din beställning att levereras i Norge och Sverige. Om dessa dagar är över, vänligen kontakta vår kundtjänst .
2. Var kan jag hitta min spårningskod?
När din beställning har skickats får du automatiskt en Track & Trace-kod. Kolla även spam, ibland hamnar våra mejl där. Observera att det kan ta lite tid innan din Track & Trace-länk blir aktiv.
3. Hur kan jag spåra min beställning?
Du kan spåra din beställning med Track & Trace-numret du fått via e-post. Fyll i Track & Trace på vår Track & Trace-sida för att se status för din leverans. Du kan göra detta på den här sedan.
4. Jag är inte nöjd med mitt paket
Se vår riktlinjer för returer och återbetalningar för att returnera ditt paket.